Geen categorie

Over mij…

Heyhey!

Even voorstellen: ik ben Anneke (ofte Mrs. Curly :o)), mama van 3 schatten die op de rand van compleet knetter balanceren, ook gekend als ‘my bunch of crazies’. Eén ervan heb ik zelf op de wereld gezet (driewerf hoera!), 2 ervan kreeg ik er gratis bij, maw: stiefkinderen, en ik ben getrouwd met de meest geweldige man (althans meestal toch) die ik me maar kan wensen. Samen vormen we een gezellig, gek en liefdevol nieuw samengesteld gezin van vijf… die in het bezit zijn van een kleine dierentuin.

Ik hou van alles wat met interieur te maken heeft, er verandert hier dan ook vaak vanalles in huis. Meubels worden verschoven, kleine decoratiestukjes worden vervangen of verplaatst of de muren krijgen (weeral) een nieuw kleurtje.
En als het op organiseren aankomt kan je mij onder de categorie ‘dwangneurose’ plaatsen. Maar ik ben er dan ook geweldig goed in. Ha! (And let’s face it: met 3 koters en nog meer hobby’s, kan je gewoon niet anders)
Oh ja, ik ben ook een ‘stay-at-home mom’ en kan dus ook regelmatig de tijd vinden om mij in mijn keuken op te sluiten en nieuwe, weliswaar eenvoudige (3 kids, remember?) gerechtjes uit te proberen. Die deel ik met veel plezier met jullie!

Via deze blog zal je mijn DIY-woede, interieur- en organisatie-obsessie en constante zoektocht naar lekkere, eenvoudige (en vooral kindvriendelijke) gerechten kunnen volgen in de hoop dat ik misschien enkele andere mama’s wat inspiratie kan bieden!
Maar je zal hier evengoed blabla vinden over vanalles en nog wat dat door mijn hoofd spookt op dat moment!

Heb je tips, ideeën, gelijk wat… laat maar weten! Us moms need to help each other, right? ;o)

Welkom en vooral: veel plezier!

xoxo,
Mrs. Curly

 

Geef een reactie

