Interieur & DIY

‘Verstopt’ boekenrek.

Mensen die me kennen weten dat ik een echte ‘book-a-holic’ ben en dat ik waarschijnlijk één van die weinigen ben die niet naar de bib gaat, maar haar boeken altijd koopt. Je weet wel: wat als die boek nu eens zo goed blijkt te zijn dat je hem enkele jaren later nog eens wilt bovenhalen? Geloof mij, ik heb er zo een heleboel in mijn verzameling…

Op mijn 32ste heb ik dus ook al een redelijk grote verzameling vergaard, maar had ik nog steeds geen plekje voor ze in ons huis. Al meer dan 4 jaar wonen we hier en ze hebben al overal gestaan: van een mastodont van een boekenrek op de nachthal boven (een gruwel om af te stoffen!) tot uiteindelijk in dozen verstopt en verdeeld over de dressing van stiefdochter-lief en de badkamer van de koters (inderdaad, de BADKAMER).

Tot nu… tot ik iets geweldig vond op Pinterest! (We all love Pinterest, admit it ;o)) Husband was slachtoffer van dienst en terwijl onze koters tijdens de Kerstvakantie bij onze ex’en waren en ik een dagje ging shoppen met een vriendin (you know, a mom needs her day off now and then) ging Husband aan het werk en bokste dit geweldig exemplaar in elkaar!

Het geweldige hieraan is: de saaie muur achter de zetel is helemaal niet saai meer, plaats voor een geweldige leeslamp (die ik vond op made.com) EN bovenal: mijn precious boeken zitten niet meer weggestopt in dozen verspreid over het huis!

Oh, en als je je afvraagt ‘Hoe geraak je in godsnaam achter die zetel om aan die boeken te raken?!’ Aha! Daar heeft Husband ook een geweldig iets op gevonden! Wieletjes (met rem) onder de zetel! Komt ook nog eens superhandig van pas als je het lompe ding wil verplaatsen om erachter of eronder te poetsen!

14523412013061452341393598

Geef een reactie

